Höst = härligt!

Det kanske låter konstigt - men jag gillar verkligen hösten, iaf som den är nu. Novembermörkret kan jag inte säga att jag har någon förkärlek till... Men då stundar snart snön!

Roger o jag tog en promenad med vovvarna i skogen på morgonen. Det är så härligt, lite svalt, solen som skiner, alla fina höstfärger... Det var full fart på hundarna... iaf på Ella. Puff hon rusar till ibland, men för det mesta går hon bredvid mig. För jag har ju godis i fickan! Fram, fram - säger jag till henne, då springer hon några meter o sen kommer hon tillbaka... :) 






















Underbart....

Tjejerna fick gå utan koppel till skogen idag, för de lyssnar så bra. På vägen hem såg jag skymten av en katt, så då förstår ni att vi kopplade dom... man vill ju inte ha kattjakt precis...

I morse - eller rättare sagt - några mornar nu, så har Ella hoppat över frukost. Vet inte om det är hormoner som spökar... frukosten fick hon till lunch istället o då åt hon upp alltihop. Annars finns det ju alltid en annan frivillig - men som inte får äta hur mycket som helst.... Puff!! Ella är också lite "låg" i humöret och extra mattig... hon kommer till mig med sänkt huvud o ibland vill hon bara gosa... Tur att hon är pigg då vi är ute iaf. Har kollat vulvan förstås, men så vitt jag ser så är den inte svullen ännu. Men vi kvinnor vet ju att hormonerna spökar lite då o då... Rent hormonmässigt, så har vi bara EN dag i månaden då vi är på topp!! Sen är det bara utför eller inför... Å inte blir det bättre i klimakteriet, det har jag ju redan fått känna på... Livet är inte alltid en dans på rosor, men oftast är det ju en dans iaf!!

Målaren har kommit igång rejält med tapetseringen så nu har TV:n åkt upp på väggen o mina fina Partylite ljushållare som jag har på den väggen. Det blir helt otroligt snyggt!! Kamerabatteriet tog tyvärr slut, så bilder kommer senare.

Ha en trevlig fredag!! Vi ska in o fixa lite färg till hyllor o lite annat smått o gott, så småningom. Låna böcker måste jag också göra... Det ligger på nu...

Kram Cissi