Det var länge sen :)

Igår hade vi födelsedagsfest här hemma... Wille fyllde 6 år!! Själv kan han inte vänta förrän han blir 7 år o får börja RIKTIGA skolan! Han fick mycket LEGO Star Wars, så till slut sa han:-Nej, inte igen...
Men jag tror att han uppskattar det sen. Det tar lite tid att bygga o är lite för svårt för honom, så idag har kusin Hugo lovat att komma o hjälpa honom. Annars får Roger o jag slå våra ihop våra geniknölar o bygga.

Idag skulle jag egentligen ha jobbat, men min envisa förkylning sitter kvar, både i näsan, halsen och kroppen. Svettas ymnigt för minsta ansträngning. Ska dock jobba imorgon, så jag hoppas att ett smärre under sker idag.

Kl 07 vaknade Wille i morse, o nu är kl 07:46... Vi lät Roger ligga kvar o dra sig i sängen tillsammans med Ella. Puffli ligger i soffan o gonar sig. De tycker om sovmornar mina flickor. Igår var Foxy här o de lekte som dårar... var ett tag sedan de sprang så där ihop, så de blev jättetrötta alla tre. Ella fick badas igår, trots att vi ska på utställning på Gästrikebordern nästa helg... men det var tvunget, eftersom hon hade rullat sig något äckligt luktande bajs!! Bajs luktar väl alltid äckligt, men ni förstår... schamponerade henne 3 ggr!! Å lurvig är hon i pälsen, fattar inte hur jag ska få till den. Tycker det blir svårare o svårare att få till hennes päls. Puffli är lurvig som få hon med, men det tror jag att jag kan få till.

Nej, nu ska jag dricka mitt chokladté som jag hällt upp till Wille o mig. Sen får vi se vad dagen har i sitt sköte.

Må så gott därute!!

Kram Cissi