Vårvinter promenad med doggarna

Ingen sovmorgon idag heller, trots "ledig" dag... upp halv 8. Låter lyxigt, men har man varit vaken ett par timmar under natten, så är det inte särskilt mycket. Hade träff i Horndal med Allergikonsulenten tillika min goda vän Anna som skulle på besök hos en familj. Det var mycket intressant att vara med. Efter det åkte jag hem, drack lite kaffe med Roger och svärfar, sen tog vi vovvarna på en promenad... Ja, det vill säga - vissa av oss promenerar, och vissa springer mest hela tiden (Ella och Foxy).

Ella är väldigt välkamoflerad... Ett ganska vackert flyghopp!! Skulle se ut om jag gjorde ett sådant!!

Bakändan på: Foxy, Ella och Puff.... Ella vill ALLTID vara först... på gott och ont :)


Lille Foxy, snart 8 månader! En bastant kille med mycket självförtroende. Han går i strid för Pufflans och Ellas skull, försvarar dom med sitt liv - sen om det är klokt eller inte, kan jag inte avgöra. Han är otroligt fin, säger många kunniga människor, så det ska bli kul att se vad domaren säger den 9 april. Eva vet inget ännu, men hon kommer att behöva visa honom själv, för direkt efter ska Ella upp och då hinner jag inte! ;) 


Här busar "de små"... Ella har ju blivit 1 år nu - närmare bestämt den 27:e!! Om jag ska vara ärlig så glömde jag bort det :(.... men jag tror inte att hon lider av det. Puffliz brukar komma emellan de två, när hon tycker att det räcker eller blir synd om Foxy... då tar hon tag i selen och drar bort Ella! Ella brukar dra i Foxys koppel. De är så roliga att se på!



Den här stubben såg Holger och tyckte det liknade en katt på håll... och det tyckte jag med, så jag kände mig tvingad att föreviga den!! Häftig naturen är!!

Nu blev jag så trött så trött... o Roger lagar mat... härligt!

Måste nog vila lite på maten :)

Skriv gärna en rad eller helst flera ;O

Hejsvejs <3