Foxy sover över: 2

Nu har jag varit ut o tagit lite nya bilder på Foxy-plutt och tjejerna. Det är ett himla skällande här hemma nu... Ella är ju skällig annars, men jag är rädd för att hon har lärt Foxy också!

Inatt fick Foxy sova i tyghuset... för han började gnälla så fort jag släckte ljuset och skulle börja springa omkring. Då blev jag övertygad om att tyghuset vore det enda rätta!! Å det var det också! Han gnällde till en gång, sen var det tyst - i princip hela natten och min sömn blev lite bättre än igår natt. Han är ju så himla söt den lille vovven... har en alldeles speciell blick som gör att man bara smälter :)  Titta själva:

Det syns lite dåligt, men kolla hur han sitter... alltid med ena benet emellan frambenen och det ser så himla sött ut!!



Stilig grabb, eller hur?? Lurvig är pälsen och Olle blev glad... men vi ska trimma bort pälsen om ett par veckor för att passa in den till utställningen i början av april. Jag är lite osäker på hur lång tid det behöver gå, så vi provar med 6 veckor... antagligen blir det för mycket päls kvar, men hellre det än för lite. Sen snyggar man ju till tassar, ben, svans och ansikte före förstås.



Puff längst bak, framför henne; Ella och Foxy längst fram. Fina, goa, underbara små bordrar!!





Visst är han bara helt underbart söt!!?? Han har så fina färger också, det svart fram på nosen och bruna ben... sen lite ljusare inslag... Goprupp!!


Puff, Ella o Foxy



Sådär... nu har jag delat med mig av lite fina bilder på fina vovvar...

Nu måste jag läsa lite böcker... håhå jaja...

Vi hörs!!

<3 Cissi