Höst

Precis som min goa vän Icki, älskar jag hösten... den för med sig bär, svamp o lite kyla... sommaren är också fantastisk, men jag är inte så där överförtjust i värme, har liksom ingen energi pga värmen... Annars älskar jag sol, bad och semester! Att bara ligga på stranden o lata sig o lyssna på vågornas skvalp - det är livet!

Hösten får också så många vackra färger.. modevärlden behöver inte göra stora ansträngningar... det är bara att titta runt på dessa färger o vips - så har du kulörerna klara! Plommonlila - en av mina favoriter... senapsgult.... höstbrunt... grönt i olika variationer... så fint!!

Igårkväll tog Wille och jag oss ett premiär-för-hösten-bubbelbad! Det var så varmt, "cosigt" och underbart... Sen lekte han frisör och tvättade mitt hår 2 ggr... hade nog blivit fler om inte jag stoppat honom!







Vår go´propp! Idag är det fotografering i skolan, så jag har gjort Wille jättesnygg i håret. Jag talade om för honom att han såg ut som en Rocka-Billykille. Då blev han stolt o sa flera gånger: -Rockabilly, Rockabilly... ;)

Alla barn var så fina i håret och hade fina kläder idag... Wille ville ha en Ed Hardy t-shirt som han fått av kusin Lenas son Patrik och den fick han ha.. den är röd och fin. Lyser upp bilderna lite.

Jaja.. nu ska jag återgå till examsensarbetet... tolka listor med data och se hur det ser ut med föräldrarnas attityder till amning... De flesta verkar positiva. Sen återstår att kolla hur de olika variablerna påverkar detta.. intressant!

Ha en bra dag!!

<3<3<3