Bad o McDonalds med barnen...

Eftersom Roger jobbar fm-helg, så är han borta HELA dagarna... har länge känt att jag måste göra något roligt med barnen, så jag bestämde mig för att åka till badhuset i Avesta idag. Där finns rutschkana som är lagom snabb o bubbelpooler mm. Vovvarna fick vara hos mormor.

Morgonen gick åt för att leta efter min nyinköpta bikini - som jag inte hittade. Jag blir så ledsen... den var ju dessutom ganska dyr. Fick hyra en baddräkt på badhuset... Snacka om att de två där fram blev ändå plattare... å så hade jag Rogers badshorts på mig. Wille, Samuel, Felicia o jag for iväg strax efter kl 10 i morse o kom hem ca 15:30. Det tar tid att åka iväg på aktivitet, men det gjorde ju liksom ingenting. Vi hade fika med oss också, ägg, smörgås, saft o kakor. Man blir ju hemskt hungrig då man är vid vatten, av någon konstig anledning. Efter allt spring i trappan till rutschkanan, är jag helt slut nu. Ungarna också...



Efter badet åkte vi till Pikaboo o köpte godis... sen till Hedemora. Där har de McDonalds o både barnen o jag gillar det - mest barnen.... Sen tog vi vägen över Garpenberg hem, hämtade vovvarna o nu är vi hemma. Ganska skönt.

Nu har jag bäddat o gjort sån´t jag inte hann på förmiddagen. Men tvätt finns att hänga, tyvärr. Skulle hellre krypa upp i soffan o kika på film. Men det får bli ikväll.

Ha en mysig lördag!!

Kram från en mycket ren Cissi