Valborg... o helg!

Igår jobbade jag hela dagen, for å handlade. Vi åt grillat kött till middag - gott!! Sedan gjorde jag jordens godaste efterrätt = Leilas "Banana Cream Pie" - jag säger bara det..... ja, jag vet inte vad jag ska säga.... fy fasen alltså!! Det var lite bökigt att göra den, men det var det verkligen värt!!



Den som vill att jag ska göra en sån här nästa gång ni kommer - räck upp en hand!! Hihi...

Idag har jag bakat bullar. Klev upp före 7, men vad gjorde det - när Willegos var i närheten... Han är så himla gosig o härlig! Han är hos en kompis o leker nu. Jag hämtade honom för en stund sedan då vi skulle till affären o köpa lördagsgodis... då luktade det kodynga ute o han konstaterar först att det så gör, sedan frågar han:
- Mamma, vilken ko är det som har skitit!! (Lite argt sådär - bara för att det luktade illa...)

Nu ska jag gå o lägga mig en stund på sängen... är trött som en gnu o har fruktansvärt ont i min stela rygg. Roger kommer hem snart. Han åkte på en mc-tur med ett 35-tal flera motorcyklister idag - ringde sedan från Sätrabrunn för att berätta att han fått punktering på framdäcket. Hans far skulle komma med släpvagn för att hämta honom... Tur att det gick bra iaf!!

En bullbild - å med den - Bye o ha det så bra!!