Från Njurundabesöket...

Ja, jag vet att det var ungefär en månad sedan... men jag har bara inte orkat ta fram min kamera och tömt den!! Det har varit så mycket runtomkring.... Felicia blir arg för att jag inte tar fram min dyra kamera, utan använder mobilkameran istället. Men saken är ju den, att den har man ju för det mesta med sig!!

Nedan kommer lite härliga border o barnbilder!!




Som ni kanske ser på de övre bilderna, hundar i språng, så är det en liten 4:e hund som fattas... Crissi - som föredrar att lukta på "blommorna" framför att springa som en galning!! Dessutom var det ju kallt, enligt hennes åsikt...

Ja, hon fattas även på ovanstående bild... blev ju ett skitroligt kort!!




Såhär kunde det gå om man inte höll sig på spåret...


"Ska vi hjälpa dig matte?"


Mamma Elsa visar hur man hoppar vackert!!


Liten Puffla...


"Det är mysigt här inne i huset...."

Pufflis och Alvin the border - syskonkärlek!!

 

En kväll tog vi med Wille till Kicki o Magnus... de är ju helt underbara, medan jag höll på att krypa ur skinnet så satt de lugnt och med tålamod... fast Wille höll på att riva hela deras hus!! Han känner sig trygg hos dom, och det är väl ett gott betyg... men det är jobbigt för lilla mamma!! Det verkar ju som att man helt glömt bort hur man uppfostrar barn, men det kan jag försäkra att jag inte har...

Här käkar Wille god chokladboll o Magnus försöker titta på hockey tror jag... vilket inte gick så bra...

Denna bild får avsluta vår trip till norr... förutom att vi gjorde av med en massa pengar, så hade vi också massor av kul!! Jag gillade vår tjejkväll - det var så himla roligt att få skratta o skönt att slappna av!! Ingen av oss hade ju problem med att bjuda på sig själv - tills vi fick karlbesök... förlåt, men det var roligt innan om ni förstår vad jag menar!! Det tror jag att alla vi fyra kvinnor kan hålla med om....

Puss o kram till alla goda kusiner och vänner däruppe i mina "hemtrakter"!!