Bröllopsförberedelser...

Jag är glad att det inte är jag som står brud imorgon, för det har räckt med de förberedelser som jag genomgått - fast jag bara är gäst!! I och för sig, så lägger man ju ribban själv, men samtidigt är det kul att göra lite extra. Det är ju inte var dag man får gå på bröllop. Ska bli mycket roligt och spännande.

Klänningen har ju Kicki köpt till mig på Indiska och den är så fin!! Skorna som jag ska ha till - köpte jag på en skoaffär i Birsta för ett par år sedan... de är jättesnygga - men kanske inte så sköna.... Det är iaf kilklack på dom så det ska väl inte vara alltför svårt att stappla runt i dom.

Den här veckan arbetade jag dag på vårdcentralen både måndag o tisdag. I onsdags var jag och fick ansiktsbehandling, med brynplock samt färgning av fransar o ögonbryn. Det är en underbar lyx... men jag hade ju önskat mig det i födelsedagspresent, så pengarna har legat o väntat!!

I går torsdag, var jag till frissan o fixade slingor. Efteråt for jag på sommarfest med jobbet. Å nu går ögonen i kors på mig... gu va jag är trött...

Har städat hela förmiddagen... sånt som jag egentligen inte skulle göra, men eftersom det bara ligger vecka efter vecka, så måste ju någon göra skiten...

Lösögonfrallarna sitter där de ska så nu är det bara naglarna som ska fixas.

Å så hade jag tänkt överraska grannarna som ska gifta sig - med lite Asti Cinzano ikväll - det är gott skit det!!

Rapporterar på söndag.

Kram på Er!