Gos med matte...








Den här gången ska ju mormor också med, så hon kanske sitter med mig. Matte vill inte ha mig längst bak i den stora bilen, alldeles själv i en bur, så därför får jag ligga på golvet "inne" i bilen med de andra. Hon tycker synd om mig annars. Jag ligger så still o vet hur jag ska sköta mig. Säkerheten kanske inte är den bästa, men det går nog bra.

Husse har fullt upp att kolla väderleken inför vår resa. Han ska ju inte med upp, eftersom han jobbar hela veckan. Han får det hur lugnt som helst här hemma - o helt säkert - LÅNGTRÅKIGT!!

Jag längtar (tror jag) tills vi kommer upp. Ska ju få träffa Alvin också!! Å kanske kennelmamma Jessica... men hon brukar dra i min päls, fast det gör inget, för det brukar ju matte också göra.

Just nu ligger jag helt utsträckt på mattes säng... vi har ju varit ute o sprungit i snön Charlie o jag.

Nu ska matte gå o ta ut bröd i ugnen, så hon behöver sina tassar! Men vi ses om några dagar!!

Puss //Puffliz