Alla Hjärtans dag...









Den här goda och fina alla-hjärtansdagspresenten, fick jag av Felicia redan i fredags. För hon spenderar
helgen hos sin pappa i Horndal. De håller på att renovera hennes rum där... härligt för henne!!





Ooops... där försvann en... (i skrivande stund, kan jag erkänna att 15 st är uppätna!!)




Den här bilden är lite suddig, men jag tror att Ni alla kan se hur bedrövlig min älskade lilla Puffla såg ut
i pälsen... då kanske ni också förstår hur jobbigt det var... både för henne och oss!!



Den här bilden tog jag igår när Johan o jag städa bastun - tillika förrådet! Men det är inte själva
kläd- och alltannathögen som är intressant, det är Puffliz lilla söta ansikte efter trimning! Igår kväll tog
jag mig an hennes hals o nacke, så nu ser det rätt OK ut. Bara bröstet och frambenen kvar...



Här håller Samuel på att fixa till ett hopp. Wille försöker ta sig upp...




Han ser glad ut på bilden, men han fick allt lite ont i baken av hoppet...







De fyra ovanstående bilderna föreställer Wille o Samuel som åker stjärtlapp i snöhögarna
utanför vårt hus. Wille kämpade sig upp och ramlade ner, han var helt svettig efteråt... Synd
att det ska gå så fort att åka ner....

Idag hade jag bråttom ut... ville ju ta tillvara på solstrålarna som glänser från en så vacker
klarblå himmel.... det droppar från taken o är helt underbart ute... Till o med min mamma ville
ut och gå! Det är fasen inte ofta, kan jag säga. Jag drog Wille på snowracer o höll först i båda hundarna.
Sen bytte vi en stund så mamma fick dra Wille för att sedan byta igen, jag tog Wille o Charlie o hon Puffliz,
efter förmaningar om hur hon inte får gå osv.

Efter promenaden gick vi hem till mamma o mumsade på Semlor som hon bakat o fixat själv... jag åt bara 2 stycken! De är så himla goda!!

Nu skulle jag egentligen gå o hänga tvätt, men jag orkar inte det känner jag... tror jag ska passa på o lägga mig på sängen en stund. Tvätten lär väl inte gå någonstans... eller vad tror ni??

Jag har tingat en valp av Jessica idag... hoppas att jag kan få en, så att inte alla är upptagna. Förresten så vet vi ju inte ens om det blir några ännu... Vi vill ju förstås ha en tik till.

Sköt om Er o hoppas ni får en fortsatt bra dag! Min älskade jobbar till kl 18 ikväll...

Puss o varma kramar