God Jul

I år har vi inte skickat ett enda julkort och jag skäms  :(   Men det har varit lite mycket nu om vi säger så... dödsfall och äldreboende, tentor o uppgifter, sjukdom, kalas osv... Ni som skickat till oss, får jag tacka så hemskt mycket!! Ni får ta en hälsning här istället.

Bilden nedan togs när Gilla var här i november... det tog ca 15 bilder och en enda var någorlunda bra - bilden nedan. På de andra var det alltid någon utav hundarna som rörde sig och gjorde bilden suddig.... så ni får hålla till godo med denna:

Stensöbäcken´s Ella, Jexmo Honeypuff - alias Puffliz, Jexmo Elsa, Jexmo Alice och Bombax Cristal.

Det är underbart med hundar... mina har varit i köket med mig hela dagen... det har bakats pepparkakor, rullats köttbullar, kokats revbensspjäll, tagit hand om 10 kg köttfärs, mm. Felicia har gjort Leilas Rocky Road - så det blir jul även i år! Jag jobbar imorgon kväll - men faktiskt så känns det som att det nu blir mer kvalitet på kvällen före och det känns jättekul för barnens skull. Idag ska vi äta lax till middag, inte för att jag är hungrig... jag har ju rullat köttbullar på 2,2 kg köttfärs... Wille hjälpte också till. I år hade jag faktiskt i ansjovis i köttbullssmeten och det blev en jättegod sälta. Det kan jag rekommendera.

Hoppas Ni alla får en riktigt GOD JUL!! Jag får julklappar - även i år...  :)

Nu ska jag fortsätta städa här i vårt sovrum, för det var just det jag höll på med, men tog ett litet brake och bloggade lite på en gång. Det gäller ju att vara effektiv - eller hur??

Många julkramar från oss alla till Er alla!!