Hälsning från Elsa # 1

Ja, ni behöver inte oroa Er där hemma... jag har det hur bra som helst!! Pufflan är lite dryg, men jag har väl inte uppfostrat henne ordentligt... Människorna här i Fors är också väldigt snälla, precis som hemma. Jag får tom sova i deras sköna säng! Den vet jag att matte också älskar...

Igår kväll ropade min plasthusse Roger: - Men vart ska vi nu ligga Cissi? Elsa ligger på min kudde, och Pufflan på din!!  Men plastmatte Cissi, hon var inte ett dugg oroad. Hon vet hur man flyttar undan vovvar som oss. Så vi la oss helt enkelt i Rogers säng!! Cissi var så nöjd så... för nu fick ju hon sängplats iaf. Hon tyckte att det var så kul, så hon filmade allt o skickade till min matte Gilla, som fick sig ett gott skratt sent på kvällen...

Nu har vi varit ute på skogspromenad längs gamla järnvägen. Vi har mött flera hundar, men snälla som vi är så har det gått så bra. Vi har fått sprungit lösa mest hela tiden - för jag lyder ju så bra! Pufflan hon kommer om inte annat när Cissi ropar: - Godis!! (Det gör ju jag med för den delen....)

Vi ligger på sängen o sover nu, eftersom Cissi är ute i cybervärlden. Hon har tittat på små söta puppisar... det kommer visst en liten så´n hit i slutet av maj. Det blir ju kul.... om den inte biter i mig bara...

Nedan kommer lite bildbevis på att vi har det bra tillsammans!!





Wille är rädd för att jag längtar efter min mamma Alice... Jag tror att han går till sig själv - för han brukar ju längta efter sin mamma när hon åker bort.... lillgubben... Han är iaf snäll. Kanske skriker lite ibland, men det är jag ju van vid... ljud, menar jag! Min mattes mamma, är ganska ljudlig av sig, så det gör liksom inget.

Plastmatte ska gå o käka kvällsis nu.

Ni vet att jag tänker på Er!!

Många pussar o kramar från mig o resten av min plastfamilj!!

<3  Elsa Truls