"Nya" jobbet

Hej o go´kväll!

Är ganska trött i huvudet efter en dag med mycket information... men det är en otroligt fin och nyrenoverad arbetsplats, med många härliga arbetskamrater.

Morgonen började inte så bra... skulle ut o starta våran stor-bil, men den ville inte starta och lyset gick inte att stänga av. Något hade snott batteriets krafter... Fick in o väcka Roger, som iofs redan var vaken, men ändå. Han klev ut i kalsonger o jacka o konstaterade att jag inte kunde ta den, utan jag fick ta golfen istället. Tur att vi har två bilar! Det visade sig att den vi lånade ut den till i helgen, hade råkat komma åt innerbelysningen och inte stängt av den!! Men nu har Roger laddat batteriet igen, så nu fungerar allt igen!

Hann iaf till jobbet i tid. Fick gå runt o kika överallt o träffa alla dsk:or, läkare, sekreterare och usk:or. Alla var supertrevliga o hälsade mig välkommen, vilket ju var rörande bara det!

Sedan har dagen gått fort! Slutade kl 16 o hämtade Wille på dagis. Han blev jätteglad när jag kom. Sedan var det bara till att åka hem o laga middag. Elias fick gå ut med hundarna efter deras middag. Sedan har jag pratat en sväng med Gilla o Roger. Vi hinner inte träffas så mycket idag, blir en stund innan sovdags. Tråkigt, men det står man väl ut med när det bara gäller två dagar. Pojkarna har gått till UG-Ungdomsgården, så Wille, hundarna o jag är ensamma. Plutten o jag har kikat på Herkules. Nu är brasan tänd o kvällsis hägrar. Sedan ska lilleman gå o sova. Han ser lite trött ut o är så där grön-snuvig igen!! Blir tokig på alla förkylningar!! Men man får trösta sig med att han kommer att hålla sig frisk när han blir äldre.

Ha det så bra nu! Bloggar imorgon igen om jag orkar o hinner!

Tack, Gilla för din hjälpsamhet med Partylite!!

Kärlek... <3