Ute i snön...











Den här granen har nedtyngda grenar runt hela stammen... mysigt! Wille kallar den för sin koja!
















På spaning med Puff o Charlie!


Idag tog matte kameran med sig när vi gick ut i skogen!! Det blev några härliga, fartfyllda bilder... en del är suddiga, men jag tror att ni kan skylla på mig där faktiskt... för som ni vet så har jag ju lite (?) svårt att vara stilla!! Det är ju så himla kul med snö!!! Det dumma är att det är väldigt svårt att hitta pinnar att bita i... Charlie o jag ger oss på det som finns. Igår var det ju storm här, så det låg lite avblåsta små grenar här o var idag, vilket var både gott o roligt. Det är ju ett måste att äta blandad diet... dvs mat, gosaker o pinnar. Jag är övertygad om att det är bra för matsmältningen... tyvärr är inte matte av samma tro där, men jag jobbar på det!!
Efter skogspromenaden gick vi hem till mormor o morfar o fikade. Charlie o jag får alltid ngt gott av henne! Idag var det visst kalkonskinka - gott var det iaf!! Sedan spelar det ju inte så stor roll vad det är för nå´t...

Just nu ligger jag på mattes sänghalva o sover, ihopkurad som en liten boll....  Det är bra skönt inne i värmen också!!

Må så gott så hörs vi snart igen!!

Puss o lek o hjärtliga hälsningar från Puffliz