Julafton med barn o barnbarn



Den här fina tuschteckningen har min dotter Felicia gjort till mig!! Jag blev så hänförd att tårarna kom...




Helene och Alice!



Farfar Holger o farmor Eva kom med klappar o stannade på fika.




Mr Westerdahl himself! I "gubbtröjan" som han fick av mig i julklapp... han har aldrig velat ha en sådan, men nu kunde han ju inte säga nej!! Hihi... det gäller att vara listig...




Felicia i konstnärstagen...




En tomtebild är ju ett måste så här i juletid! Dessa står på en hylla i köket...




Äntligen kom tomten!! Wille hade frågat efter honom HELA dagen!!




Wille får öppna klappar... Jumpern han har på sig, fick han av sina syskon!




Så här glad blev Alice för sina klappar!! Men hon var rädd för tomten o ville inte gå fram o hämta...







Tjej som hon är, vill hon ju göra allt själv o klarar det också!!




Mina stora barn: Felicia o Johan!


 
Wille o hans pappas skalp...


Ja, så har julafton passerat! Helene o Alice sov över hos oss, vilket var mycket efterlängtat! Tyvärr så var vi ju alla lite trötta... men jag tror inte att det gjorde något med en rättså tidig kväll... småbarnsföräldrar som vi är!
Barnen sov dock till halv 8-8. Så lite sovmorgon blev det!! Dock inte för Roger som har jour o blev uppringd vid 2-tiden i natt o fick åka ner till fabriken - men han får ju skylla sig själv - eller hur??

Idag ska vi åka till gammelmormor o gammelmorfar i Krylbo. De behöver ju också kollas till!!

Hoppas Ni har en fortsatt trevlig helg!!

Kramar från Cissi o gänget!!