Lite smått o gott, bl a Om Ella

Jag har uppdaterat fliken om Ella... Ja, ja, det är Felicia som hjälpt mig - men jag börjar lära mig!! Å det är fasen inte fy skam för en 43-åring!! Oj, jag menar 29-åring... hehehe....  :)

Idag har jag badat båda vovvarna - efter diarréhistorierna som varit idag så kändes det välbehövligt. Ella tyckte inte om det - men fick mycket godis efteråt - så lite positivt blev det allt o gosigt att ligga i en varm handduk o bli masserad av matte o Felicia.

Vi har klarat pinkeri o bajseri bättre på eftermiddagen - när Pufflans mage lugnade ner sig några kilo... Nu blir det risdiet för henne i ett par dagar. Hon är pigg o kissar, så det är ingen fara på det viset.

Nu sover mina tre små älsklingar o två lite större o de två största ska väl också gå o kojsa... en av dom äter just nu - å jag ska definitivt gå o sova... å Roger jobbar nattskift...

Imorgon är en annan dag - hoppas den blir torrare (bajsmässigt sett) än den här dagen...

Godnatt o sovgott!!!

Zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz ♥