Hälsning från Elsa # 3

Ja, nu börjar min vistelse här gå mot sitt slut... det är ju drygt en vecka kvar - men ändå!! Trivs faktiskt ganska bra, får ju ligga på kudde mellan Cissi o Roger - så jag kan ju inte klaga...

Matte Gilla har pratat med Cissi idag - tydligen så ska jag inte på utställning i Avesta i juni - men jag får väl visa upp mig desto mer hemma i Sundsvall!! Cissi ville behålla mig - men det går ju inte - eftersom jag ska visas upp i Sundsvall den 23:e maj... Det blir en krock i protokollet... Så är det när man är snygg - o ska visas upp här o var... Snart får jag ju sällskap av lilla Ella i utställningsringen - det blir kul!! Nu när mamma är pensionerad från den sortens business - liksom min dotter Pufflan... känns lite ensamt, men det får ju gå!

Jag är iaf i otroligt snygg shape matte - så du behöver inte vara orolig!! Pälsen är perfekt tycker Cissi.... Lite kamning o tassansning, så är allt HELT perfekt. Kanske lite hår behövs tas bort på öronen - men det vet jag inte om jag tycker... (Det gör ju så förbaskat ont!!)

Idag har vi gått runt träsket i regnet - men det bryr vi oss inte om. Cissi har ju en sk stegräknare på sig - så hon MÅSTE gå ut varje dag... å vi med då förstås... Fast vi blir ju vältränade o slimmade, så det gör inte så mycket...

På lördag ska vi till Valbo o träffa en massa andra bordrar o kanske prova på gryt - det blir spännande.

Må så gott nu alla där hemma!! Hoppas ni saknar mig!!!

Puss o kram från Elsa (å Cissi o Puffliz)