Vikten...

Ja, ni som har träffat mig i några år, vet att jag lagt på mig en hel del i vikt - för vissa som känt mig länge - har jag växt ca 28 kg! Nu då sommaren kommit, vill man ju ta fram sina härliga underbara efterlängtade sommarkläder.... men ve o fasa!! Det var inte mycket jag kom i!! Jag lider (?!) av fetma! Fast jag har väl lite muskler undangömda därunder någonstans... måste ju helt enkelt göra något åt detta innan det barkar iväg åt skogen alldeles!!

Igår tog jag beslutet att gå med i viktklubb.se. Det får bära eller brista - men något måste jag bara göra!! Jag rör mig varje dag - men måste ju inse att inkomsterna är större än utgifterna!! Kollade just kalorifällorna - och räknade på vad man skulle göra för att bli av med kalorierna från en dubbeldajm: Då måste jag läsa i 10 ½ timme!! När fasen ska jag ha tid med det??

Nej, nu jäklar!

Egentligen finns det mycket värre saker som händer i världen - men just nu måste jag få koncentrera mig på min!!

Tack! o Lycka Till Cissi

Från dig själv o ditt forna jag (hoppas jag...) kanske kommer en piggare o gladare tjej fram - vem vet??