Hälsning från Elsa # 2

Ja, här är helt ok, fortfarande... Men Cissi tycker att jag gnäller en del, men det är inte för att jag är ledsen. Jag gör ju så även hemma. Kanske inte lika mycket, men ändå. Då hotar hon med: - Sluta gnäll, annars får matte komma o hämta dig!! Igår kväll smälldes det en hel del här, men varken Pufflan eller jag är ju rädda, så det gick bra. Men sedan kom plastfamiljen hem, för att sedan gå ut igen - de skulle titta på fyrverkerierna från framsidan. Vi fick vara med en stund, men sedan tyckte Cissi att det började låta lite väl mycket, så hon tog in oss. Då satte vi doggar igång att yla, inte ville väl vi vara själva igen!! Cissi förstod vinken, för hon kom in o då tystnade vi...

Idag har vi varit ute i skogen som vanligt. Pufflan var olydig, för hon följde kattspår o kom inte fast Cissi ropade på henne. Hon tog tom upp godispåsen o prasslade, men det brydde sig inte Pufflan om... då blev plastmatte arg o började följa efter henne - med mig i koppel... Men då kom Puff farande som ur en kanon - trodde väl att vi skulle gå hem utan henne å det var ju bra!!

Inatt har jag fått sova på kudden HELA natten - mellan Cissi o Roger. De som känner familjen vet vad det innebar - att Wille sov hela natten i sin säng!! Det är så mysigt - varmt, mjukt, nära och skönt.... mmmmmmmmm.....

Så här kan det se ut när vi ska sova....




Nu är det ju lördag o vi har fått lördagsgodis i form av grisöra!! Det är minsann gott det!!

Lite konstig bild, men det är jag som tuggar öra... Puff gör samma sak nedan...



I morse började plastmatte trimma Pufflan. Hon ska ta tag i lite mer imorgon. Så hon är vårfin sedan.

Hoppas ni saknar mig därhemma... så mycket att ni kommer o hämtar tillbaka mig om 3 veckor.

Jag har de bra, så ni vet det...

Extra mycket puss o kram till Joakim!! Dig saknar jag MYCKET!!

Puss från mig...