Lilla Puff



Skön soffa det här....



Hur vig kan man bli?? Men hon sover så gott i den där ställningen... så det är väl ingen fara kan jag tro. Hon är världens goaste, snällaste o charmigaste - för att inte tala om VACKRASTE lilla Puff!
Måste ju bara därför lägga in ett par bilder på vår underbara lilla Puffla!!

Nu väntar vi med spänning på besked om en liten kompis till henne - så att hon får någon att leka o busa med igen. Just nu, efter sista löpet, tycker jag att hon mest sover. Men Gillas vovvar är typ likadana, så det är nog inget fel. Hon är ju pigg när vi är ute o går. Jag är van att någon hund jämt följer med mig överallt - Charlie vännen! Puff är inte riktigt lika - bara nästan....

Har precis pratat med Jexmomamsen Jessica - de var på väg hem från fjällen! De hade haft en underbar semestertripp med sol o vackert väder!! Det är underbart med semester - bara den blir som man önskat o lite, lite bättre!!

Samuel ska snart iväg med en kompis o hans familj till Idre för en veckas avkoppling. Det blir härligt för barnen!!

Nu ska jag gå o göra klart min dinkelbrödsdeg... Ha det gott!!

Kanske kommer någon härlig bild.... på en smarrig smörgås!! Å jag ska njuta som bara den!!

Love