Äntligen!!

Det är inte lätt att vara valp... man ska hela tiden vara söt o glad o det är jag ju helt naturligt förstås. Men jag har i flera dagar försökt visa husse o matte att det har hänt något i min mun! Jag började med att äta två grisöron - o det som kom ut sedan - var ju inte helt tuggat... vad kunde det bero på då? OK, jag är ju glupsk, men det var ju inte bara det... Idag - har matte äntligen tittat i min lilla mun o upptäckt att det fattas en hel rad av min framtänder!! Jag ser ut som en mänsklig etta-piltare i munnen!! Är det undra på att jag tuggar o biter i allt!!? Det kliar som bara attans, ska ni veta... Tur att jag har de andra tänderna att tugga med - annars fick det bli välling på heltid.

Nu håller matte tummarna för att alla tänder ska komma och dessutom rakt....

Tänk på det lille Bollie... det tar tid innan de där tvåbeningarna fattar... du vet - hissen går inte ända upp ibland... ;)

Puss o bit från Ella