"Min tand är lös, min tand är lös, å när jag tappar dem blir jag en gammal tös..."

Hej, jag hetej juscht nu; Schtenschöbäckensch Ella. OK, jag haj ju fått alla fjamtändej, men nu äj det schtoja glipoj vid höjntängdejna... Kolla häj...

De hållej likschom på att bjyta igenom schom ni kan sche... det äj inte lätt att pjata näj matte hållej på att kika i ming mung hela tiden... Hon schägej att det ockschå ingåj i tjäningen av mig...

Den häj tanden hittade matte på govvet i morsche...




Näj min lillhusche o lillmatte vaj scmå, schå gav matte dom majschkolvaj att äta... då de hade löscha tänder... mig gej hon tuggben... Pufflisch fick vischt ockschå det... Hon har ju jäkligt schnygga tändej hon... Mina fjamtänder är ockschå jätteschnygga o schitter jakt och fint. Alla tändej är däj ockschå...

Nu haj vi vajit ut i schkogen o schpjungit schå nu vill vi gå o vila... Matte schka schnat till jobbet schå mojmoj kommer vischt hit. Det är ju schnällt, för vi vill inte vaja enschamma!!

Pusch o kjam fjån Ella

<3

PSCH: Jag schkjiver schäkert en jad fjån huj jag tyckte det va på utschtällningen i Knivschta... hoppasch det blir bja vädej baja.... Håll tummajna äj ni schnälla!! Jag haj ju fått nummej 13!!! Men det kan ju vaja ett tujnummej ockschå!! Hoppasch det...