Wille med nya cykeln!

Ja, tänk vad man hinner med mycket när man går upp tidigt! Först hann jag morgonblogga, prata med Roger och sedan Kicki på telefon, klätt på oss, varit på cykel-promenadtur till mamma/mormor o fikat. Hem igen, ätit lunch, varit till Horndal o hämtat Johan, marinerat lammsteken, duschat o satt på kaffe. Nu kom Roger hem!! Det är som att jobba på ackord!

Måste bara lägga in några bilder på min sötnos när han cyklade runt i sin ensamhet...





 





Om ni kollar noga, så ser ni att det är skalbaggar på hjälmen. De blev han rädd för när han öppnade presentkartongen som hjälmen låg i. Han fick ju både cykel och hjälm i födelsedagspresent, förra året. I sommar kanske det blir dags att ta av stödhjulen, men än så länge får de sitta på.

Det snöar idag... inget vidare gåutogåi-väder precis. Jag är ju med i Tappa.se nu genom jobbet, så jag måste ju göra minst 10 000 steg/dag. Men jag får ta o skärpa till mig, så kanske det går. Nu ska vi dricka kaffe...

Tillbed solguden Ra är ni snälla!!

Kramiz