Trimmeli-trim!

Hallå alla friends!

Inte för att Ritas matte läser det här - men Grattis iaf! Verkligen bra jobbat, må jag säga....

Matte har ju lovat (fniss) Jessica, att hon skulle få äran o trimma mig, men idag stod inte matte ut längre.... Jag är trimmad! Hon var tom o ryckte i min mustasch, men den är inte helt ok tycker hon, så den ska Jessica få hjälpa oss med (mot min förtret!!). Det är lite långhårigt under magen också, men det tar matte en annan dag. Vi höll nämligen till i soffan, så hon kunde inte klippa mig. Tycker själv, att jag blev riktigt snygg, faktiskt!

Matte läste att alla mina kull-syskon kommer upp till Sundsvall på utställning.... det är bara lilla jag som inte dyker upp... tråkigt, men så är det i livet! Vi dyker upp helgen efter. Det ska bli så roligt!!

Hoppas att Waldarna har piggat på sig tills dess.... lät som gris-influensa - nöff nöff....

Just nu är det regnrusk utanför dörren... o jag är lite trött. Ligger på tronen i hallen - så jag har uppsikt över allt som händer här i huset. Går ju annars dit matte går.

Nu ska matte gå o vila, för hon känner sig inte så pigg. Kanske håller hon på att bli sjuk, vad vet jag? Är visst väldigt mycket på jobbet nu också, så hon är helt slut, när hon kommer hem. Kan man inte få betalt för att vara hemma med ungar o hundar?? Det skulle vara jättebra, tycker jag!!

Ha det så bra mina goa vänner!!

Å ni som bor i södra Norrland - se upp, för snart kommer vi!! (eller se ner, rättare geografiskt sett).

Puss o slick!!