Trött...

Hello!

Det blev inga bilder igår... hann liksom inte få med mig kameran... det var fullt upp med ungarna här. Fick ta med dom ut i skogen så att de skulle kunna klättra o stoja av sig litegrand. Sedan gick vi hem o jag började med middagen. Bjöd även Carola o Jack. Middagen bestod av kotletter som man lägger råa i ugnssäker form, saltar och vitpepprar. Sedan blandar man en sås av creme fraiche, vitlök, sambal oelek o grädde - slår sedan detta över kotletterna. In i ugnen 1,5 timme på 175 grader. Servera med potatis o grönt. Mycket gott!! Och enkelt - sådan mat gillar jag... Vi äter inte kotletter särskilt ofta, för jag tycker att det är så tråkigt med det sega köttet - även om man efterkokar dom i god buljong. Men i den där "marinadsåsen" så blir de jättemöra!! Jag GI:ar lite igen - bara för att det får mig att må så bra - dock inte fullt ut, för i morse åt jag rostat bröd! (Gulp....) Så jag åt broccoli o färsk bryssekål till kotletterna - mycket gott!!

I morse låg det snö på backen - men nu har det regnat bort. Kallt o regnigt - hur lockande låter det?? Jag är så trött så jag tror att jag ska somna stående ibland... men det är likadant varje november. Försöker hålla ljuset uppe, genom att tända Partylite-ljus i nästan varje rum, men det hjälper inte så mycket tyvärr. Wille sov till kl 8 im morse - men jag är trött ändå. Å det blev inte alls sent igår - gick o la oss vid 23-tiden - trots att det var fredag. Ville ju titta på IDOL först o se hur det gick i finalen.

Jag kanske blir piggare om jag tar en promenad med vovvarna... sedan dusch, lunch o jobbet.... apuh apuh...

Ikväll visas Twilight på TV1000 - gissa om min dotter kommer att sitta klistrad framför TV:n? Roger sa igår att det ju var samtidigt som Körslaget - ni kan ju bara enkelt lista ut vem som blev lite halvgalen då!! Jag jobbar ju ikväll, så jag lägger mig inte i... skönt nog!! ;)

Nej, ge mig en spark i röven nu - så att jag kommer upp från den här stolen!!

Kämpa på Gott Folk!

Trötta kramar från mig... o vovvarna som bara vill sova...