Fredag, främmande!

Tidig morgon som vanligt, men det känns som att det inte gör något, för jag är ju ledig idag!! Jobbade igår kväll o det var ganska lugnt. Det är så skönt att jobba kväll, för det är inte lika rörigt på jobbet då o sedan är det en härlig känsla att slippa gå upp kl 5 nästa morgon... På förmiddagen igår, var jag till Falun med Felicia för hon ska få tandställning. Ganska tråkigt att åka ända till Falun, men vi har inget annat val. Det är ca 9 mil härifrån, men jag kan vägen som min egen hand - eftersom jag åkte dit 3 år i sträck när jag läste till sjuksköterska. Sedan åker vi ju till Falun i andra ärenden i jobbet också. Läggs Avesta Lasarett ner så är det dit vi får åka. Men det finns inga planer för det än så länge.

Roger o jag har städat på morgonen - mycket skönt!! Tvättmaskinen går varm, men det är som vanligt. Wille, Felicia o jag är fortfarande förkylda. Verkar som att vi får dras med den ett bra tag till.

Carola o Jack kommer hit efter lunch o Wille går o väntar... Det blir nog full fart här hemma... nog förresten, det blir det - kan jag lova.

Om jag hinner, så bloggar jag ikväll igen. Kanske kommer ett foto med då också!

Ha det så bra så länge!!

Nu ska jag ut på mina vänners bloggar o kika lite.

Kram