Gott Nytt År!

Ja, dagen började ju riktigt bra... med sovmorgon o kram-mys med Wille. En liten Puffla ville också vara med o gosa, vilket hon fick förstås!! Kärlek kan man ju varken ge eller få för mycket av!! Ett tag låg hon på mitt huvud!! Skulle tro att det betydde: Gå upp nu, för jag vill ha frukost!
Vi människor väntade dock med frukost. La in en tvätt i maskinen, dammsög lite osv. Jag har också hunnit städa duschen!! Fy fasen va äckligt det kan vara där!! Jag mår illa o går o hulkar fast det inte är särskilt skitigt. Det blir dock väldigt fort kalkavlagringar + det äckligaste jag vet: HÅR!! Alltså... jag skulle för den sakens skull vilja att alla familjemedlemmar hade ungefär lika kort hår som Roger!!Ett underbart Gott Nytt År, önskar Puffliz o jag!!
Må även nästa år, föra med sig många roliga o underbara ögonblick, med familj, vänner o hundar!!A lots of Love!